Fy fan säger ja bara!

Nu har jag verkligen fått nog av allt de här...
Jag måste verkligen här ifrån!
Den här gången är ja sååå nära bristningsgränsen att ja knappt vet om de här är värt de längre..
Jag känner mig så tom och sviken!

Åh jag kan verkligen INTE förstå hur man kan bete sig på de här sättet, hur har du mage att säga så här?!
VA?
Jag skulle aldrig i hela mitt liv äns få för mig att säga sådan saker som du gjort!

Shit asså...ja vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, eller VART jag ska ta vägen...



Jag kan helt ärligt säga att du Förpestar mitt liv som de är just nu,
jag vill inte se dig, jag vill inte prata med dig, vill inte äns vara i närheten av dig!
Jag vill helt enkelt inte ha något med dig att göra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback