Till alla er nyfikna som tror ni vet allt!

1. Till att börja med, Ja, jag är med barn. Och för er alla som sitter där hemma nu och har alla dessa fördomar om att jag möjligvis är ung, att ja inte känt pappan så länge etc, ska oxå få veta de att jag har fel på min livmoder och har liten chans till att få barn, om jag äns egentligen ska kunna få de! Så fick jag veta att jag var med barn o ganska långt gången trots alla odds och jag valde då att ta denna chansen då de kan vara min enda.

2. Allt detta skitsnack om vad som hänt mellan Björn och mig ska ni alla bara skita i rent ut sagt, för det första är det ingen annan än Björn och jag som vet vad som skedde o varför. Jag har inte äns någon skyldighet att förklara för er vad som hända utan det som räknas är att vi två är medvetna om de hela! Det ända ni kan få ta del av är att Björn och jag är grymt bra vänner fortfarande och har bättre kontakt än någonsin!

3. Så, till alla er som sagt som tror och vet så mkt, snälla ta redan på korrekt fakta innan ni skämmer ut er, för de är just de ända ni gör. Patetisk värre Faktiskt!


Tjoflöjt!


Kommentarer

Postat av: maryam

bra sagt gumman...personligen tycker jag att du ska be dessa människor fundera på om de kanske borde skaffa sig ett eget liv som de kan engagera sig i...men tyvärr så e sanningen att världen e fylld av patetiska människor som inte kan annat än att låtsas va viktiga när d egentligen inte är större än små små bakterier som infekterar folks liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback