Namen are Sant?

Satans pissiga skit sager jag bara, har blivit sjuk, IGEN. Ar sa himla trot tpa de har nu! gaaaah!

Aja i vilket fall som, haft en riktigt trevligt eftermidda pa stan idag med Carro. Blidde burgare pa Donken, Kaffe pa Costas och en massa fonstershoppande!
Hittade MASSOR av saker jag vill ha, VARLDENS snyggaste laderstovlar inne pa River Island, dock £84,99, vilket
tyvar ar liiiite for mkt an vad jag ar just nu! Fan ja ska nog vara glad om ja ans kan hitta damm i plankan vid det har laget :P
 

                                                          VILL HA!


Far val hoppas pa en massa Sedlar i fodelsedags present sa ja kan gora mig en riktig najs shopping innan jag kommer hemat och DESSA *pekar ovan* SKA med hem, sa are ba :)


      Bara for att ja verkligen diggar River Island sa mkt sa kommer har en lite topplista






Varfor inte ta dig en kik sjalv pa alla dess gobitar :)
www.riverisland.com



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback