När jag blir stor...

Ja gud ja, va fan ska man göra med sitt liv egentligen?
Jag vet att ja kommer vara mammaledig ett bra tag till framöver, men va händer efter de då?
Ska man hitta ett jobb? Plugga?
Ja du..
Är något kluven angående de just nu känner jag, även fast de ligger ganska avlägest :P

Har haft lite funderingar på att sätta mig i skolbänken igen faktis.
Vill utbilda mig till något, verkligen bli nått, få en titel så att säga :)
Men då kommer ju det stora dilemmat... Vad ska man bli?

Har ju haft ganska många fudneringar på utbildningar som ja skulle kunna tänka mig då innan jag fick Iza.
Va ju inne på Djursjukvårdar spåret innan jag for till England och läste lite ämen på komvux som jag behöver lägga till för att kunna söka. Men ja vet inte längre, är väl inte riktigt sugen på att läsa till alla de dära ämnena jag behöver för de, Fysik A+B, Kemi A+B, Biologi A+B och Matte C.
Baaah känndes fan t o m jobbigt att bara skriva ner dom o se dem framför sig :P
Mjaa.. Djursjukvårdare hamnar nog lite på is tror jag :P

Aja får ta mig en kik på de där tror ja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback